oldalak: 1 2 3 4
Vásárlási Maraton a Premier Outletben |
|
Hamarosan beköszönt a tavasz, itt az ideje, hogy búcsút mondjuk az egyhangúságnak, és ruhatárunkba vidám hangulatot varázsoljunk! Erre pedig remek alkalmat kínál a biatorbágyi outlet központ márciusi Vásárlási Maratonja a vasárnapi zárva tartásról szóló törvény hatálybalépése előtti utolsó hétvégén.
Ha a törvény hatályba lépése előtt már csak tüntetőleg is vásárlással szeretnénk tölteni a vasárnapot, akkor miért ne tennénk mindezt a belvárosi árak töredékéért? A napsütéssel együtt ugyanis a 2015-ös tavaszi trendek is megérkeztek a Premier Outletbe.
Mire számíthatunk a Vásárlási Maratonon?
A Premier Outlet március 6-8-án Vásárlási Maratont szervez. A biatorbágyi outlet központ pénteken és szombaton meghosszabbított nyitva tartással, egészen este 10 óráig, vasárnap pedig este nyolcig várja a látogatóit. A közel 90 üzlet - stílusosan - akár 90%-os kedvezményekkel kedveskedik vásárlóinak.
A hétvége további különlegessége…
Március 8-a Nőnap, vagyis a lehető legjobb alkalom arra, hogy a barátnőinkkel vagy a párunkkal szervezzünk egy közös programot, és meglepjük magunkat néhány különleges ruhadarabbal. Arról nem is beszélve, hogy a vasárnapi zárva tartásról szóló törvény hatálybalépése előtt ez az utolsó hétvége.
Hogyan jelennek meg a 2015-ös tavaszi trendek a Premier Outlet kínálatban?
Bár sokan úgy gondolják, hogy az outlet csupán arról szól, hogy a kifutó divattermékeket minimális kedvezménnyel kiárusítsák, valójában az outlet koncepció ennél jóval összetettebb kereskedelmi gyakorlat. A Premier Outlet boltjai az európai üzletek kifutó termékei mellett sokszor a nagykereskedelmi központokból is átveszik azokat a kollekciókat, amelyeket a helyi kiskereskedők nem tudnak felvásárolni. Ezért a magyar outletben teljesen egyedi, az aktuális trendnek megfelelő darabok is fellelhetők a belvárosi árak töredékéért.
|
Milyen ruha hoz szilveszterkor szerencsét? |
|
Számos országban úgy gondolják, hogy a szilveszteri viseletünkkel befolyásolhatjuk az eljövendő évet. Vannak népek, akik a ruha mintáját tartják fontosnak, míg mások a színek szimbolikáját használják. Furcsábbnál furcsább hagyományok a nagyvilágból.
Mutasd a fehérneműdet, megmondom, mire vágysz!
Mit rejt a szekrényed szilveszter éjszakára? Szép csillogó ruhát, esetleg egy csinos fekete minit vagy egy feszülős farmert? Na és milyen színű lesz a fehérneműd? Ha Dél-Amerikában élnénk, ez nem lenne egy zavarba ejtő kérdés. Sao Pauolóban az emberek (a férfiak is!) színes fehérneműt vesznek fel szilveszterkor aszerint, hogy mire vágynak. A piros színnel például a szerelmet, a sárgával a pénzt vonzzák be. Sőt, a fehérnemű-mítosz nem áll meg Brazília határánál! Ecuadorban például azt tartják, hogy sárga színű fehérneműt viselve semmi sem állhat a jövő évi meggazdagodásunk útjába.
Ünneplés Ázsia közepén
Laoszban a betakarítás végével kezdődik az újévi ünnep. Ilyenkor tradicionális színes ruhába öltöznek a felnőttek és gyerekek egyaránt. A viselet a szivárvány bármely színében pompázhat, a lényeg csupán annyi, hogy harsány legyen és jókedvet tükrözzön. A gyerekek ezt az öltözéket viselik a tradicionális újévi labdajátékukon is, amikor egy üres mezőn két külön sorba felállnak a lányok és a fiúk, majd labdákat dobálnak egymásnak oda-vissza. A hagyomány szerint ez a játék lehetőséget ad arra, hogy megtalálják az igaz szerelmet.
A fehér kötelező
Rio De Janeiróban a szilveszter színe a fehér. A szilveszteri kavalkádban az ünneplő tömeg egy óriási fehér karnevállá változik, ahol a kiegészítők kapják a hírvivő szerepét. A fehér nyaklánccal például azt üzenjük, hogy békére vágyunk, a zöld az egészség jelképe, a sárga a vagyoné, a lila a kreativitásé, míg a piros a vágyat és szenvedélyt szimbolizálja. Az pedig csak rajtunk áll, hogy ezeket a színeket milyen kiegészítő formájában szeretjük viselni.
Öltözz pöttyösbe!
A Fülöp-szigeteken úgy tartják, hogy a jólét érdekében az év utolsó napján mindennek kör, vagyis pénzérme alakúnak kell lennie. A szilveszter így a pöttyös ruhák és dekoráció, illetve a gömb alakú ételek napja. Mindez nem egyedi, a gömbhöz a spanyolok is ragaszkodnak; amikor éjfélt üt óra, minden gongütésnél egy szőlőt kell megenni az újévi szerencse érdekében.
bővebben >
|
A trendi bevásárlótáska |
Eredményhirdetés az art50 Design Pályázaton
|
Táska design pályázatot hirdetett fiatal tervezők számára a METRO áruház, 50. születésnapja alkalmából. A zsűri képviselői, Tatár Csilla, Abodi Dóra, Nagy Adrien és Anh Tuan több mint 50 pályamű közül választotta ki a legjobbakat.
A különleges pályázat során tehetséges fiatalok nagyszerű lehetőséget kaptak, hogy a nagyközönség, a szakma és a média számára is bemutatkozhassanak: a résztvevőknek a bevásárlás nélkülözhetetlen kellékét, a bevásárlótáskát kellett újragondolniuk. A pályázat célja azt volt, hogy olyan művek készüljenek, mellyel a bevásárlás és a szállítás mindennapi tevékenységét a tudatos vásárlók praktikusan, ugyanakkor trendin tehetik meg.
A pályázatok elbírálásában Tatár Csilla műsorvezető, Abodi Dóra és Anh Tuan divattervezők, valamint Nagy Adrien tervező és tanársegéd vett részt. Az ő döntésük alapján Sziládi Noémi táskája lett a fődíjas pályamunka. A MOME (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem) tanulója egy hátizsákká és oldaltáskává is alakítható, digitálisan nyomott vászon bevásárló táskát tervezett. A környezetvédelmi különdíjat Gyimóthy Noémi a MOME első éves hallgatója kapta: ő egy kigombolható, mosható, pamut bélésű táskát készített. A facebook szavazás eredményeképpen a közönségdíjas terv pedig Juhos-Kiss Csenge gimnazista tanuló vietnami ihletésű zsinór táskája volt.
A pályázat két fordulóból állt, mely során az első fordulóban - október 27-éig- a pályázóknak először regisztrálniuk kell, majd a kapott regisztrációs kóddal elküldeniük vizuális terveiket a szakmai zsűri tagjaihoz. A pályázatra több mint 50 pályamű készült. A második fordulóba bejutott pályaműveket a tervezők elkészítették, és ezekből választotta ki a zsűri a legjobb munkát. A környezetvédelmi szempontokat leginkább figyelembe vevő pályázónak környezetbarát különdíjat ítéltek oda.
A táskákból egyúttal közönségdíjas darabot is kiválasztottak a közönség szavazatai alapján. A METRO facebook oldalán meghirdetett szavazásra november 10 és 17-e között zajlott le, több mint 500 szavazat érkezett a táskákra. A közönségdíjas 227 szavazattal nyert.
A zsűri által kiválasztott nyertes pályamű elkészítőjének járó fődíj egy 150 000 Ft-os pénznyeremény. Ezen túl, a közönségdíjas mű készítője 3 éjszakát tölthet a Danubius Health Spa Resortban, Hévízen, valamint a környezetbarát különdíj nyertese 2 éjszakát tölthet a Danubius Hotel Palatinus City Centerben, Pécsett.
|
Művészettel az autisták megsegítéséért |
|
A Mosoly Otthon Alapítvány missziója, hogy a Magyarországon autizmussal élő gyermekek és felnőttek életkörülményeit javítsa. A nonprofit szervezet kiállítások, aukciók szervezésével és dizájntermékek eladásával támogat 11 autistákat ellátó lakóotthont. Mindezek mellett az országban 6 különböző helyszínen biztosít közös módszertan alapján művészeti fejlesztő foglalkozásokat autizmussal élők számára.
A művészeti foglalkozásokon születő rajzokat, alkotásokat jótékonysági aukciókon és kiállításokon mutatják be, valamint a kiemelkedő alkotások megjelennek az Autistic Art dizájn divatmárka termékein, sálain, noteszein, pulóverein.
A Mosoly Otthon Alapítvány Est, az alapítvány év végi hagyományos jótékonysági aukciója. Az idei rendezvény különlegessége, hogy a támogatói aukció mellett, az Autistic Art termékeit divat-show keretében mutatták be: a hernyóselyem sálakon a jól ismert minták mellett újak is megjelentek. Az alapítvány jótékonysági estjein 90 millió forint gyűlt össze az elmúlt hat évben, az összeget pedig az alapítvány által támogatott autista lakóotthonok kapták.
A Mosoly Otthon Művészeti Program a foglalkozások művészeti-, terápiás és pénzügyi céljai mellett kiemelten fontosnak tartja a társadalomformáló hatást is. A művészeti program a rajzolók képességeire épít, nem a nehézségeiket emeli ki. A rajzok segítségével közelebb kerülhetünk az autizmussal élők világához, gondolkodásmódjához. Lehetőséget ad a társadalmi felelősségvállalásra, hiszen amellett, hogy egyedülálló, kiváló minőségű és esztétikus műveket, tárgyakat kínál, az eladásból befolyó összeggel pedig egy igazán jó ügyet szolgál.
|
Teltház az idei Marie Claire Fashion Daysen |
|
Idén is hatalmas sikerrel zárult a legnívósabb hazai divathétvége, a Marie Claire Fashion Days, ahol a három nap alatt a legtehetségesebb ifjú magyar divattervezők összeállításai kapták a főszerepet. A hazai tervezőkön túl a párizsi divatiskolák növendékei is feltűntek, valamint az év fiatal divattervezője pályázat nyerteseit is kihirdették.
A pénteki sztárokkal fűszerezett szakmai napot követően, szombaton és vasárnap folytatódtak a színesebbnél színesebb divatbemutatók, melyeket workshopok tettek még változatosabbá. A kifutón a magyar tervezőkön túl a párizsi divatiskolák végzős hallgatói is feltűntek, akik rendkívül egyedi kreációikkal mindenkit lenyűgöztek.
2014-hez hasonlóan a jövő évi tavaszi-nyári kollekciók darabjait hozták el nekünk a legismertebb és legelismertebb hazai tervezők. Anda Emília fekete-fehér letisztult ruhái, Tomcsányi Dóri pasztell színekben pompázó retro összeállításai kitűnően megidézték a jövő nyári életérzést. Az Elysian légiesen elegáns, nőies kreációi egy mesevilágba repítették a közönséget, míg Konsanszky Dóra a maszkulin és feminin darabok ötvözésével, erőteljes fekete-fehér kombinációival varázsolta el a közönséget. Sármán Nóra erotikus áttetsző csipkéi izgalmasan keveredtek a lágy esésű, fátyolos darabokkal, a Nude by NUBU pedig egyedi rétegmegoldásaival érte el a kellő hatást. A THE FOUR a minimalizmus jegyében most is fiatalos lendületet csempészett a kifutóra.
Szombat délután az is kiderült, hogy kik nyerték az év fiatal divattervezője pályázat díját. A közel 200 pályamunka közül végül a szakmai zsűri Mán Renáta kék ruhakölteményét találta a legjobbnak, a közönségdíjazott kreálmány Pomozi Péter ruhája lett, míg a Hungária Pezsgő különdíját Gyergyák Mónika vehette át.
„Nagyon boldog vagyok, úgy érzem, minden nagyszerűen sikerült, a legtehetségesebb tervezők csodálatos jövő évi kollekcióikkal láthatóan lenyűgözték a divat szerelmeseit, gyönyörűek voltak a ruhák, a modellek. Mindenki fantasztikusan teljesített, az egész csapat odatette magát, és ezt a népes közönség értékelte is. Szinte egész nap foglaltak voltak a székek, estére pedig a legismertebb magyar tervezők bemutatóira teljesen megtelt a VAM Design Center. Óriási sikere volt a vasárnapi kiemelt márkának, a Romani Designnak, aminek nagyon örülök. Valamint ezúton is szeretnék gratulálni az év fiatal divattervezője pályázat nyerteseinek, csodás ruhákat alkottak. ” – értékelte a hétvégét László Krisztina, a Marie Claire magazin főszerkesztője.
|
Minél nagyobb, annál jobb? |
Hódítanak a kényelmes, túlméretezett ruhadarabok
|
Még mindig divatos a bőr, és a military stílusú felöltő, ismét hódít a rakott midiszoknya, a virágmintát leváltják a printelt felületek, és nincs olyan, hogy túl nagy. 2014 őszén alig van olyan, amit ne hordhatnánk, de hogy mely darabok nem hiányozhatnak a gardróbunkból, azt a MOM Park őszi divatbemutatójának stylistja, Tus-Dzsurbán Ágnes mutatja be.
Maszkulin vonalak és nőies military stílus. A szezon kulcsdarabjai a karakteres, férfias szabású és színű, elnagyolt formájú, puha alapanyagú nadrágok és blézerek. Ezeket érdemes egyszerű garbóval kiegészíteni. Az összeállítás mellé éppúgy illik a magas sarkú pömpsz, mint a pasisabb stílusú, lapos talpú, fűzős cipő. Továbbra is nagyon népszerű a military stílus kicsit nőiesebb felfogása aranygombokkal, karcsú derékkal, barna és khaki színekben.
Sportruházatot idéző utcai viselet. A kényelem most tényleg fontos szempont. Szokjunk hozzá a gondolathoz, hogy az idei trendek szerint bátran keverhetjük a sportos és a nappali ruházatot, ez által szokatlan, újfajta sziluetteket hozunk létre. A széldzsekik akár kosztüm fölé is viselhetők, de lapos, színes tornacipőkkel midiszoknyánk kiegészítője is lehet.
Rakott midi az 50-es évekből. A retro irányzat ebben a szezonban sem marad ki. Az ötvenes éveket idéző szűk derekú, rakott, esetleg hajtásokkal bővülő 7/8-os hosszúságú vagy midiszoknya az ősz sztárja lesz. A karakteres, mintás darab mellé érdemes minimalista, fekete vagy ton-in-ton garbót, esetleg egyszerű vonalú csipkeblúzt társítani.
Bőr és printelt darabok. Folytatódik a bőr hódítása: bőrnadrág vagy leggings, esetleg bőr miniruha vagy hosszú rakott szoknya, és az elmaradhatatlan bőrdzseki idén télre akár szőrmegallérral kiegészítve, nem lehet rossz választás. A virágmintákat most felváltják a printelt felületek, amelyek leginkább mesejeleneteket elevenítenek meg.
Feltűnő kiegészítők. Az ősz idén is sötét színekkel jár: a fekete, a szürke és a mélykék mellett, erős lesz a khaki, barna, bézs és a bordó, burgundi vörös vonal is. Az alapdarabokat ezúttal érdemes lesz egy-egy neonszínű táskával vagy kendővel, esetleg egy crop toppal feldobni. Az élénk színű kiegészítők egyszerűen vonzzák majd a tekinteteket.
A MOM Park divatbemutatójának stylistja szerint az alábbi darabokat mindenképpen érdemes beszerezni 2014 őszére: kisméretű, élénk színű crossbody táska; lapos talpú, férfias fazonú fűzős, vagy bebújós félcipő; midiszoknya; garbó; mesemotívummal printelt top vagy ruha; kockás poncho (plédkabát); legalább egy oversized dzseki, kabát vagy műszőrme bunda; military hangulatú, lezser nadrág és felső; kötött sapka.
Fotó: Németh Dániel
|
Kerry Washington ruhatervezőként is bizonyít |
Egyedi kollekciót ihletett a Botrány
|
Kiváló színésznő, újdonsült anyuka és még a divat világában is hódít! Kerry Washington, a Botrány főhőse a legizzasztóbb krízishelyzetek közepette is ügyel a tökéletes megjelenésre, de a magánéletben is mindig ragyogóan fest. Öt hónappal kislánya születése után, a Botrány évadpremierjének küszöbén ráadásként még egy saját ruhakollekcióval is előrukkolt.
Nőiesség, elegancia, kényelem: Kerry Washington és tervezőcsapata ezen gondolatok mentén hívta életre a 79 darabból álló egyedi kollekciót, amelynek inspirációját a Botrány szellemisége és a Kerry által alakított Olivia Pope személyisége adta. A ruhadarabok a dekoratív és egyben elegáns vonal mellett a kényelemre is fókuszálnak, hiszen egy nő számára a komfortos szabás is elengedhetetlen ahhoz, hogy megjelenésével magabiztosságot sugározzon. A különleges és letisztult széria egyes darabjai egyébként 3000 módon kombinálhatóak.
Kerry Washington a külcsín és a belbecs tökéletes egyensúlyát álmodta meg az összeállításokkal. „Sokat halljuk, hogy egy nő vagy eszes, vagy gyönyörű. Én úgy gondolom a kettő együtt is létezhet, ezzel a projekttel ezt akarom üzenni a világnak: kompromisszumok nélkül is lehetsz egyszerre okos, erős és szép!” – mondta a kollekcióról a színésznő, aki a napokban Jimmy Fallon talkshowjában vendégeskedett, ahol a negyedik évad várható fordulatai mellett a Trónok harca iránti rajongásáról is mesélt.
A Botrány krízismenedzserei a legfrissebb évadban, szeptember 25-én debütáltak az amerikai közönség előtt, és hamarosan hazánkban is újabb rejtélyek után kutatnak majd a Universal Channel műsorán!
|
Őszi-téli ékszertrendek |
|
Minden az egyedi elegancia körül forog a 2014-es őszi-téli ékszertrendek világában. S hogy mit jelent ez valójában azt négy világmárka, a Thomas Sabo, a Pandora, a STORY és a Micheal Kors képviselői mutatták be a MOM Parkban található Silver Islands Buda Ékszerszigetnél. Az új kollekciókat ezúttal is az elegáns vonalak és az alkotás lehetősége jellemzi, hiszen rengeteg különleges darab áll a szépség iránt rajongók rendelkezésére, hogy megálmodják egyedi kiegészítőiket.
A Thomas Sabo a ragyogó Karma megteremtésére helyezi a hangsúlyt. A márka az őszi-téli kollekcióban is a „Mindenki maga irányítja a sorsát!” alapelvet követi, és arra ösztönöz mindenkit, hogy maga alkossa meg ékszereit. Ehhez pedig a 2014 tavaszi-nyári időszakban bemutatott 72 egyedi gyöngy mellé, újabb 36 színpompás darabbal készült, amelyekben játékos színek mellett az aranyló izzás és az időtlen monokróm egyaránt megjelenik. A kollekció lehetőséget teremt arra is, hogy a régi darabokat egy szempillantás alatt a legújabb trendeknek megfelelően alakítsuk, felhasználva akár a 12 különleges Karma Beads medál valamelyikét. A Thomas Sabo ezúttal is az életöröm, pozitív kisugárzás és megnyerő karma előtt tiszteleg. Érdemes figyelmet fordítani a Purity of the Lotos termékvonalra is, amely – ahogy azt a neve is mutatja –, a különböző kultúrákban nagy jelentőséggel bíró jelkép, a lótuszvirág megtestesítést célozza meg, úgy törékeny és tiszta formáiban, mint színeiben.
Új charmokkal egészül ki a Pandora kínálata. A márka őszi-téli kollekciójában is hű marad az egyszerű, elegáns stílushoz, ezúttal is bátran ötvözve a klasszikus és modern vonalakat. A rejtélyes égboltot és varázslatos erdőt idéző darabok, gyakran jelenítik meg a levélmintát, különböző indákat és mesebeli alakzatokat. A nagysikerű Essence Collection is új tagokkal bővül. A 24 darabból álló, személyes értéket és a csillagjegyeket megjelenítő charmok sora, most 12 személyiségben rejlő értéket jelképező darabbal bővül.
Egyedi történeteket mesélnek a STORY karkötői. A 2009-ben hódító útjára induló márka, mára az egyik nagy kedvenc lett. A brand alapvetően arra törekszik, hogy mindenki a maga által kreált ékszerekkel mutassa meg személyiségét, mesélje el saját STORY-ját. Egyediségét a bőr és ezüst egyedi kombinációja adja, amely a 2014-es őszi téli időszakban még több charmmal bővül.
A Michael Kors órák magukért beszélnek. Már szinte az egész világ a neves tervező, Micheal Kors rajongójává vált. A márka feltűnő, erőteljes mégis elegáns órái a modern, dinamikus nők szinte kötelező kiegészítői lettek. A 2014-es őszi-téli időszakban is az ízléses csillogás lesz a középpontban. A túlméretezett óralapok ezúttal is kecses kiegészítőkké válnak a finom pántoknak köszönhetően. Kors most két korábbi darabot is újraértelmezett: a népszerű Slim Runaway lapját idén földgömb díszíti, a Mini Skyler pedig sokkal játékosabb jelleget kapott a pink-fekete külsőnek köszönhetően.
|
Lakatos Márk: Én leszek a magyar nők shopping őrangyala |
Kassza mögé áll a divatguru
|
Lakatos Márk hölgyek ezreit varázsolta már át televíziós műsorai, könyvei, szalonja, divatshow-k és átalakító megmozdulások révén. A divatszakmai beidegződésekkel ellentétben ő a saját egyéniség hangsúlyozására tette fel karrierjét, és szentül vallja, ez nem pénz kérdése. Hazánk legnépszerűbb stylistja a hölgyek leggyakrabban felmerülő problémájára egy teljesen új megoldást hoz el hazánkba. Boltot nyit, csak nőknek, nekik viszont shopping őrangyalként fogja majd a kezét.
– Már évek óta nem hagy nyugodni egy álom: sokszor elképzeltem egy olyan ruhaüzletet, aminek az atmoszférája egyfelől barátságos, másfelől játékos, szexi és nőies, és ahol nem drágán, akár 2-3 ezer forintért a legmenőbb cuccok is beszerezhetők. Ahová, ha belépünk, automatikusan rezonál vele a lelkünk. Ahol keresgetni és próbálgatni lehet, és hasonló kalandot átélni, mint kiskorunkban, amikor anyukánk holmijai között kutattunk. Így sokkal inkább kincsvadászatnak élhetjük meg a vásárlást, nem pedig frusztráló szituációnak. Amikor pedig távozunk, jól érezzük magunkat a saját koordináta-rendszerünkben. Bármerre is jártam a világban, sehol sem találkoztam ilyennel. Egy idő után eltökéltem, magam valósítom meg a fejemben kialakult idilli helyet, így született meg a Style Republic by Lakatos Márk” – árulta el a divatguru, hogyan is lett ő boltos az Aréna Plázában. Márk vintage üzletében kortárs, klasszikus, bohém, elegáns, hétköznapi, üzleti, vagy akár party szettekre is lehet kincsvadászni. – Nyugat-Európa legvagányabb helyeiről válogattam össze prémium second hand női ruhákat, sok olyat, amivel Magyarországon még nem találkozhattunk. A tudásomat pedig konkrétan a ruhacímkéken is átadom a hölgyeknek” – célzott Lakatos Márk arra az egyedi megoldásra, hogy az árcédula mellett extra címkéken tűnteti fel, adott ruhadarab éppen az alma, körte, oszlop vagy homokóra formájúaknak kedvez-e. És hogy a vevő honnan tudhatja majd, hogy milyen is az ő alkata? Ebben segít a stylist eladó csapat, akik Lakatos Márk stílusiskolájában szereztek képesítést.
- Nem gondoltam volna, hogy egy bolt nyitása ekkora őrülettel jár, de mivel stílusköztársaságot alapítok, a tiniknek éppúgy alternatívát kell mutatnom, mint üzletasszonyoknak, édesanyáknak, kicsiknek és teltebbeknek, elegánsaknak és divatőrülteknek. Csupa izgalmas női lélek bon-bont is elhoztunk, a legcukibb noteszektől, a különleges tárgyakon és lakberendezési kiegészítőkön át, a szépségápolási termékekig. Az üzlettel párhuzamosan éppen új otthonomat is most rendezem be – úgy tűnik, most már az enteriőr stlylingra is rákattantam – ironizált saját magán, majd pörgött tovább Lakatos Márk.
|
Magenta bolt nyílt az Andrássy úton |
|
A Magenta legújabb, Andrássy úti márkaboltjának megnyitása alakalmából a Joy bemutatja a Magenta - It´s Fashion Time! - névre keresztelt divatbemutatóját. Az ünnepélyes átadás alkalmából a célg felvonultatja az őszi kollekcióját a Hello baby bárban (Andrássy út 52.) 2014. szeptember 11-én, 20:30 órai kezdettel. https://www.youtube.com/watch?v=TWNtdiohLb8&feature=youtu.be
Az est házigazdája Kiss Ramóna, zene Lotfi Begi. A részvétel regisztrációhoz kötött.
|
Olasz elegancia költözött a MOM Parkba |
|
A Furla nemcsak kínálatával, de az üzlet egyedi berendezésével is az exkluzív megjelenést és eleganciát képviseli. A prémium márka a nyitás alkalmából bemutatta legújabb, különleges anyagú darabokat felvonultató Prefall kollekcióját is.
Hongkong, Peking, London, Párizs és Milánó után már a második üzletét nyitotta meg a Furla Magyarországon. A MOM Parkban található üzlethelyiséget a legfrissebb trendek szerint alakították ki, a design pedig hűen tükrözi a márka szlogenjét: „Creativity speaks Italian”. Egy gyönyörűen felújított 18. századi villa atmoszféráját idézi a helyiség, a kirakatszerű belső tér pedig egy elegáns gyűjtemény hangulatát hozza el a látogatóknak. A kialakításhoz felhasznált anyagok is a prémium minőséget tükrözik, többek között rózsafából és olasz travertin márványból készült a berendezés, emellett a meleg világítás és pasztell színek tökéletes kombinációja varázsolja meghitté, mégis elegánssá az üzletet.
A megnyitón bemutatott Prefall kollekcióban két fő irány figyelhető meg. A Sugar Rush a játékos eleganciát képviseli, így darabjaira a pasztell színek és a fényes felületek jellemzők, amelyek a hétköznapokat is felpezsdítik. Ezzel szemben a New Bon-Ton táskák a titokzatosságot testesítik meg, tökéletes kiegészítőként szolgálva az esti szettekhez és különleges, alkalmi összeállításokhoz. Ezek a kisméretű táskák színvilágban is sokkal merészebbek a Sugar Rush darabjainál, itt ugyanis a fekete, piros és fémes színek dominálnak.
|
Balaton kollekció a Raqparton |
|
Magyar divattervezők mesélik el saját történetüket egy közös Balaton kollekción keresztül vasárnap délután kettőtől a Balaton partja helyett egyelőre a Duna partján, a Raqparton.
A Balaton ihlette meg a hazai ruházati márkát, a Dorkot is arra, hogy egy nyílt pályázat keretei között találja meg legújabb, Balaton elnevezésű kollekciójának tervezőit. A ruházati márka az utóbbi hetekben frappáns, aktuális, és kreatív műveket – rajzokat, festményeket, fotókat és feliratokat – várt egy pályázat keretein belül, melyek közül a legjobbakat most egy különleges kiállításon mutatja be. Az, hogy ki pontosan a három kiválasztott tervező, vasárnap derül majd ki a Sunday Funday programon, ahol a további felkért divattervezők is először mutatják be a nagyközönségnek terveiket, mellyel kifejezik azt, mit jelent számukra a Balaton.
A Balaton kollekció bemutatójának helyszíne a Raqpart. A tóparti, napfényes, koktélos hangulatról, a zenéről és az ételekről pedig a Rock The City és a Playersroom vasárnapi buliján Dr Brs - Senor Grande és Marchello gondoskodik. A Balaton kollekció darabjai a vasárnapi bemutatót követően a Playersroom üzletekbe kerülnek.
Időpont: 2014. június 15. 14 óra
Helyszín: Raqpart, V. kerület, Jane Haining rakpart
|
Kifutóra kerülnek Lilu kedvencei |
|
A divat világa már egészen fiatal korában rabul ejtette Lilut, ez a szenvedély pedig azóta cseppet sem hagyott alább. A csinos műsorvezető mára az ország egyik legsikeresebb divatbloggere lett, aki most egy igazán testhezálló feladatban csillogtathatja meg tehetségét: életében először saját tourt állít össze a MOM Park bemutatójára.
18 éves korára már saját divatkönyvtára volt, a legfrissebb trendekkel kapcsolatos blogbejegyzéseit és tanácsait pedig tízezrek olvassák naponta. A kifutók világa sem ismeretlen számára, azonban van egy terület, amelyen Lilu májusban próbálja ki magát először. A trendi műsorvezető saját tourt kap a MOM Park divatbemutatóján, ami azt jelenti, hogy az esemény egyik pontján az általa kiválasztott összeállításokban vonulnak majd végig a modellek. Lilu számára ezzel egy igazi álom vált valóra, a minap a bevásárlóközpont vezető stylistjával, Tus-Dzsurbán Ágnessel bele is vetette magát a tavaszi-nyári kollekciók színes kavalkádjába. A divat megszállottjai hamar megtalálták a közös hangot, a népszerű blogger pedig igazi profiként rakta össze a szetteket.
„Olyan ruhákat próbáltam összeválogatni, amiket én is szívesen viselnék. Nem akartam csak egyetlen stílusra koncentrálni, a fesztiválhangulatot idézőtől kezdve az elegáns nőies fazonig, mindenféle darab helyet kap a tourban. Az egyik kedvencem például az art déco stílusú Miami szett, amely a színeknek és formáknak köszönhetően egy kicsit a hetvenes évekre emlékeztet” – kezdte lelkesen Lilu.
A tavaszi trendet követve Lilu kedvencei között pasztell összeállítások is megjelennek, de a sorból az elegáns, nőies darabok sem hiányoznak majd.„Találtam egy kis fehér ruhát, amely barna bőr kiegészítőkkel igazi alapdarab lehet fesztiválokra és szemet vetettem egy klasszikus pasztell kabátra is, ami pont az egyszerűsége miatt fogott meg. Az igazi „szerelem első látásra” azonban egy fekete darab volt, amitől alig tudtam elszakadni. Ehhez az elegáns stílushoz mindenképpen egyszerű, arany kiegészítőket társítok majd. A hétköznapokra is gondolva, kiválasztottam egy olyan ruhát, amelyben a színek és geometriai formák dominálnak. Alig várom, hogy végre a kifutón is lássam az összeállításokat”– avatott be a válogatás folyamatába a műsorvezető.
Az előkészületek ezzel azonban még közel sem értek véget, a táskák és cipők csak ezután következtek. Lilu itt is tanúbizonyságot tett kiváló ízléséről, könnyűszerrel válogatta ki a ruhákhoz legjobban passzoló kiegészítőket. Hogy milyen darabok kerültek be végül a csinos divatblogger kedvencei közé, az május 9-én, 19 órától a MOM Park Shopping Days keretein belül szervezett divatbemutató kifutóján derül majd ki.
|
Csillaghullás a Massimo Dutti megnyitóján |
Zséda a kifinomult, romantikus darabok szerelmese
|
Igazi sztárdömpinggel nyitotta meg új budapesti üzletét a WestEndben a népszerű spanyol divatmárka, a Massimo Dutti. Zsédenyi Adrienn, Epres Panni, Balla Eszter, Janicsák Veca és Czutor Zoltán is lelkesen csemegéztek az elegáns ruhadarabok között, miközben öltözködési szokásaikba, stílusukba is betekintést nyerhettünk. Az üzlet tavaszi kollekciója mindenkit lenyűgözött.
„A hétköznapokban inkább sportosan öltözködök, számomra nagyon fontos a kényelem, de az eleganciára is fokozottan figyelek. Ami a színeket illeti, mindig az évszak határozza meg, hogy éppen milyen árnyalatokat viselek. Magas sarkú cipőt, ha nem kötelező, akkor inkább nem veszek fel, mert modell alkatomnak köszönhetően általában így is kiemelkedek a tömegből” – nevet Epres Panni, aki mindig szívesen tér be a Massimo Dutti üzletébe, és nem is nagyon távozik onnan üres kézzel.
Czutor Zoli, ha divatról van szó, gyakran kér tanácsot a feleségétől, hisz elmondása szerint Zsani igazi szakértő. A Belmondo együttes frontembere, ha kell, rockosan öltözködik, de ha a szituáció úgy kívánja, talpig elegánsba vágja magát. „Ha zenekari próbát tartunk, akkor a lazább darabokat részesítem előnyben, ekkor egyértelműen az a legfontosabb, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Egyébként a próbatermen kívül szeretek divatosan öltözni, a stílusokat azonban semmiképp sem keverem. Engem senki se lát például farmer-ing kombinációban. Színekben egyre merészebb vagyok, mióta többen mondták, hogy bátran vegyek fel élénkebb darabokat, azóta nem ijedek meg, ha egyszerre van rajtam például zöld és kék is” – meséli Zoli, aki a spanyol divatmárka új kínálatát is tüzetesen szemügyre vette.
Zsédenyi Adrienn egyszerűen imádja a divatot, nem csoda, hogy első útja a boltba vezetett, ahol alig győzött válogatni a jobbnál jobb ruhadarabok közül. A népszerű énekesnő oda van a spanyol márkáért, most is nagyon nehezen döntött, mely darabokat válassza. „Általában sokat időzök a férfiosztályon, szeretem meglepni a páromat egy-két különleges darabbal. Ez az üzlet pont az ízlésemet tükrözi, nagyon kedvelem a letisztult, romantikus ruhákat, és színeket, és a Massimo Dutti egyértelműen ezt képviseli.”
„Zsédához hasonlóan én is a visszafogottabb darabok híve vagyok. Régebben teljesen másképp álltam a divathoz, igazából a fő szempont az volt nálam, hogy minél olcsóbban szerezzem be a ruháimat, a minőség pedig háttérbe szorult. Ma már inkább kevesebb darabom van, de azok a magas minőséget képviselik. Bizsuk helyett inkább ezüstöt veszek, turi helyett a Massimo Duttiba térek be” – mosolyog Balla Eszter, a Madách Színház művésznője, aki szerint ez az üzlet kellőképp elit, de ennek ellenére megfizethető.
Janicsák Veca a klasszikus stílus képviselője, a természetesség híve, így sminkben és ruhában is a visszafogottságra esküszik. Mert mint tudjuk, a kevesebb néha több.
A valódi spanyol eleganciát képviselő minőségi márka kizárólag divatos, magas színvonalú férfiruhák forgalmazásával indult, majd 1992-ben egy új, kreatív team vette át az irányítást. Elindították a női vonalat is, mely hatalmas sikerrel debütált az igényességhez ragaszkodó vevők körében. Három évvel később, a többek között a Zara, Bershka, Pull and Bear és Stradivarius márkákat is tömörítő Inditex cégcsoport vásárolta meg a vállalatot, de megtartották annak egyedi stílusát. A Massimo Dutti mára világmárkává nőtte ki magát, mely abszolút kedvence lett a huszonöt és ötven év közötti, sportos életmódot kedvelő városi férfiak, valamint a hasonló korosztályú, elegáns, de egyben praktikus minőségi divatot követő városi nőknek.
A spanyol elegancia vezető márkája 600 m2-en nyitotta meg új üzletét a WestEndben.
|
Koby bemutatja: Szavazz Kossuthra! |
Kocka, 1075 Budapest, Kazinczy u. 48.
|
A botrányossá vált pólókollekció darabjai március 21-től egy héten át a Kockában láthatók. Március 21-én este 7 órakor nyílik meg Koby majd 40 darabos pólókollekcióját bemutató kiállítása, ahol a tervező azt szeretné kifejezni, lehet szabadon gondolkodni, szabadon kifejezni véleményünket. Megsérteni senkit nem akar, szeretne inkább elgondolkodtatni mindenkit arról, hol is tart a világ. Hogy állunk a tömegtermeléssel, az atomenergia kérdésével, a diktatúrával, a diktátorokkal, a hitünkkel és vallásunkkal, a hazafiságunkkal, a korrupcióval és számtalan olyan kérdéssel, melyekről még mindig tabu beszélni.
A 33 éves designer, Koby pólókollekciója körül kialakult helyzetre az alkotó egy kiállítással válaszol, ahol az összes eddigi design megtekinthető. A hazai divat történetében nem volt még tervező, akinek a munkái miatt egy párt bojkottot hirdetett volna a pólókat árusító boltok ellen, és nem volt még tervező, akinek a munkáit az ügyészség ítélte volna meg egy feljelentés után abból a szempontból, hogy tervezőjük megvalósította-e a nemzeti jelkép megsértésének vétségét. A tervező a kialakult helyzet miatt döntött úgy, bizonyos designjai továbbra is DORKO márkanév alatt jelennek meg, a Playersroom pedig továbbra is árusítja majd őket, lesznek azonban olyan Koby pólók, melyek a Koby márkanév alatt kaphatóak majd. A teljes kollekció a Kockában látható március 21-től egy héten át, 28-ig. A kiállítás megnyitójának estéjén pedig a limitált szériás pólók első 10 darabja meg is vásárolható.
|
Hogyan legyünk szupermodellek? |
Világhírű modelleket indított el a siker útján Kajdi Csaba
|
A Visage Modellügynökség vezetőjeként olyan világhírű modelleket indított el az elmúlt években Kajdi Csaba a siker útján, mint Mihalik Enikő, aki 2009-ben a Victoria’s Secret Fashion Show színpadán is bizonyított és olyan divatmagazinok címlapján tűnt már fel, mint a V Magazine vagy a Marie Claire. A világot jelentő deszkák és a hírnév azonban közelebb van a fiatal lányokhoz, mint gondolnák, a VIVA TV új epizódokkal jelentkező műsora, a Topmodell leszek pedig akár ihletet is adhat az első lépésekhez a divatszakember szerint.
„Nagyjából tíz százalékot nyom a latba az adottság. A lányoknak, akikkel foglalkozunk, legalább 175 centi magasnak kell lenniük, ezen kívül pedig elengedhetetlen, hogy a modell fotogén legyen, általában 88-91 centi közti csípővel. A mellméret pedig majdnem mindegy. A lényeg azonban, hogy aki a modellkedésre vágyik, legyen kitartó! Előfordulhat, hogy a harmincadik válogató után is elutasítják az embert, de aztán felfedezi a lányt egy sztárfotós, mint ahogy Mihalik Enikő esetében is történt és beindul egy nagy karrier” – mondta el Kajdi Csaba, aki maga is sikeres modellként dolgozott, mielőtt saját ügynökséget nyitott volna, ráadásul a Topmodell leszek hazai szériájában zsűritagként is részt vett.
A Visage ügynökség vezetőjének elmondása alapján a magyar lányoknak az a legnagyobb bajuk, hogy sokszor helytelen mentalitással közelítik meg a modellszakmát. „Vannak olyan hazai lányok, akik a személyiségük és a mentalitásuk miatt nem futnak be szupermodell karriert, míg orosz vagy ukrán társaik mindent megtesznek azért, hogy ne kerüljenek vissza korábbi életkörülményeik közé. Akik viszont szupermodellek lesznek, azok mindent meg is tettek azért, hogy ott legyenek, ahol, így könnyű is velük dolgozni.”Kajdi Csaba szerint előfordulhat ugyanis, hogy extrém körülmények közt kell dolgoznia egy modellnek és akkor bizony állni kell a sarat. „Épp egy angol kampányt fotóztak Mihalik Enikővel nemrégiben, akinek egy sárga boával kellett pózolnia. Persze a valóságban nem mindig úgy van, mint ahogy a tévéműsorban látja az ember. A fotózások előtt megkérdik a modellt, hogy fél vagy undorodik-e az állattól. Ha igen, akkor vagy őt cserélik le, vagy a kígyót. Egy Mihalik Enikőt persze már nem cserélnek le ilyesmi miatt.” Arra a kérdésre, hogy vajon a magyar lányok tényleg szebbek-e az átlagnál, Kajdi Csaba úgy fogalmazott: „Egyre jobb a hírnevünk. A világ modelljeinek nagyjából 70%-át közép-kelet-európai lányok teszik ki. A magyar nőket pedig tényleg szépnek tartják a legtöbben. Sokkal jobb modelljeink vannak, mint mondjuk a németeknek vagy a spanyoloknak. Erre pedig büszkék lehetünk.” – mondta el a modellügynökség-tulajdonos, aki szerint nem ritka, hogy a lányok egy-egy fogást tévéműsorokból lesnek el. „A Topmodell leszek támpontot adhat a tévénéző lányoknak, hiszen a kezdetekben minden modell még csak keresi a stílusát és a hangját. Utóbbit főleg nagyon fontos, hogy minden fiatal megtalálja, mert az ehhez hasonló műsorokba csak azokat válogatják be, akik a csatorna profiljának megfelelnek. És bizony a szakemberek gyakran szívesebben dolgoznak együtt egy harsány, de kevésbé szép lánnyal, mint egy olyannal, aki alig mer megszólalni.” – mondta Csaba, aki hozzátette, a széria hazai mutációja is jó kiugrási lehetőséget jelentett több magyar lánynak, Iszak Eszti, a VIVA műsorvezetője, és Nagy Réka is a Topmodell leszeknek köszönhetően vált ismertté a magyar médiában.
A VIVA TV most betekintést nyújt a divatvilágba azoknak a fiatal lányoknak, akik a modellkedés gondolatával játszanak. December 14-én szombaton, déltől este hatig és 15-én, vasárnap, déltől este hétig jön a Topmodell leszek hétvége!
|
Felavatták kifutós ruháikat a jótékony sztárok |
|
A Mozdulj! Közhasznú Egyesület jótékonysági estjének divatbemutatóján fellépő hírességek először találkoztak azokkal a ruhakölteményekkel, melyben a gálán vonulnak kifutóra. Vágó Bernadett, Teszári Nóra, Krizbai Teca, Demcsák Zsuzsa, Horgas Eszter, Müller Attila és a R. Kárpáti Péter izgatottan próbálgatta a népszerű magyar divattervezők által megálmodott ruhakölteményeket. A november 16-i jótékonysági gálaestjének apropója ugyanis a divat. A rendezvényen hét neves hazai divattervező erre az alkalomra készített kollekcióját mutatják be amatőr és profi, egészséges és fogyatékossággal élő modellek, köztük ismert emberek.
„Minden olyan kezdeményezés zseniális, amiben fantázia van és, amiből kitűnik az, hogy egyek vagyunk – a divat és a szépség pedig önmagában csodálatos dolog. Ezért mondtam örömmel igent, amikor felkértek, hogy szerepeljek a divatbemutatón, ráadásul ilyen csodás ruhában öröm végigsétálni a kifutón” – mesélte Horgas Eszter fuvolaművész, aki Szépkuti Gabriella egyik flitteres, földig érő ruhájában tündökölt a ruhapróbán.
Teszári Nóra különösen érzékeny az integráció témakörére, ugyanis húga évekkel ezelőtt kerekesszékbe kényszerült, így a család saját bőrén tapasztalja meg az elfogadás fontosságát.
„Nagyon örültem, amikor felkértek modellnek, különösen annak, hogy a testvéremmel együtt jelenünk meg a kifutón. Nagyon büszke vagyok Eszterre, mert a nehéz helyzet ellenére is nagyon derűs és bizakodó egyéniség, aki igazi példakép lehet. A próbán már a ruhámat is kiválasztottuk: egy olyan izgalmas alkalmi darabot, melyen a most trendi állatmotívum és absztrakt minta keveredik egymással – mindez egy elképesztően elegáns kompozícióban” – mesélte lelkesen Nóra, aki Szépligeti Ágnes kollekciójából találta meg a számára tökéletes estélyit.
A jótékonysági est házigazdája R. Kárpáti Péter lesz, aki bár a kifutón nem vonul fel, szívesen próbálta fel a divattervezők kollekcióinak egy-egy darabját.
„Sokan tudják rólam, hogy van egy igen erős karitatív oldalam, így megragadok minden alkalmat, amikor számomra fontos és általam jónak tartott ügyek mellé állhatok. Nem hiszem, hogy hírességként kötelességem lenne bármilyen jótékonysági eseményen részt venni, de hozzám emberileg közel áll az, hogy másokon segítsek” – árulta el a színművész.
Demcsák Zsuzsa az est fővédnökeként működik közre az eseményen. A TV2 műsorvezetője, amikor teheti, szívesen segít, az ismerőseivel létre is hozott egy alapítványt, Társ a bajban néven.
„Hazánkban kevés olyan kezdeményezés van, ahol az ép- és fogyatékos világ találkozhatna egymással, pedig ez a kulcsa annak, hogy az emberek elfogadóbbá váljanak. Remek kezdeményezésnek tartom az integrált divatbemutatót, hiszen az ilyen eseményeken keresztül lehet az egészséges emberekhez közelebb hozni a fogyatékkal élők világát, hogy felhívjuk arra a figyelmet, hogy ők is teljes értékű tagjai a társadalmunknak” – mondta Demcsák Zsuzsa.
Az esemény időpontja és helyszíne: Jótékonysági gálaest az integráció jegyében 2013. november 16. (szombat), 19:00 óra Duna Palota – Bálterem, Budapest V.ker., Zrínyi u. 5.
További információ: http://mozduljegyesulet.blog.hu/
|
A Corinthia Hotel Budapest újranyitásának 10. évfordulóját ünnepli |
|
A Budapesti Világkiállítás alkalmából 1896-ban megnyílt Grand Hotel Royal teljes körű átalakításával 2003-ban létrejött Corinthia Hotel Budapest fővárosunk legrégebbi és egyik legnagyobb ötcsillagos szállodája.A hotel 2003-as újranyitására emlékező rendezvénysorozat részeként bemutatták Hrivnák Tünde divattervező egyedi tervezésű szállodai formaruháit.
A tíz éves évforduló kapcsán most bemutatott új szállodai formaruhák üzenete is a régi korok és az új idők értékeinek összefonódását jelzi. Hitelesen tükrözi a Corinthia Hotel Budapest hagyományt és innovációt ötvöző filozófiáját - tradicionális értékeket megtartva újítóként tervezni a jövőt. A hagyományainkat innovatív módon megjelenítő új formaruhák Hrivnák Tünde divattervező alkotásai, aki arról ismert, hogy elegáns öltözékeit eredeti, kézzel hímzett magyar motívumok díszítik, így őrizve meg a kézműves manufaktúra bonyolult hagyományait, értékeit. A Corinthia Hotel Budapest egyedi tervezésű formaruháin megjelenő minták nemzeti kultúránk egyedi jelképei - általuk a szállodába érkező külföldi vendégek közvetlen kapcsolatba kerülhetnek hagyományainkkal.
„Amikor a szálloda vezetősége megkeresett és megbízott az első egyedi tervezésű kézzel hímzett formaruhák tervezésével, a ruhák díszítése kapcsán az első gondolatom az ó kalocsai motívumvilág volt. Kultúránk legrégebbi mintáit az egyszínű hímzések jellemzik. Mivel személyes találkozáskor az első benyomást az öltözékünk közvetíti rólunk, nagyon fontos üzenetet hordoz. Az általam megálmodott Corinthia formaruha kollekcióra a visszafogott elegancia és stílusosság lett jellemző, amely harmonizál a szálloda elegáns belső enteriőrjével. A ruhák magas minőségű gyapjúszövetből, valamint természetes alapú pamut anyagokból készültek. A klasszikus vonalvezetésű öltözékeket a kézi hímzésű aprólékos paszpól díszítések teszik valóban egyedivé.” – mondta Hrivnák Tünde divattervező.
|
Muffin szoknyától a bugyor táskáig |
Q. A. S. őszi bemutató
|
A Qualitat Alkotói Szalon – Q. A. S., őszi bemutatóján Szilágyi Eszter „Suttogo” ruhái mellett, Hajas Annamária „ELEGANNIE” táskái vonultak fel, összhangot, színes hangulatot kölcsönözve.
A Qualitat Alkotói Szalon családias hangulatú, őszi rendezvényének két alkotója: Szilágyi Eszter és Hajas Annamária, akik a teljesen egyéni látásmódjukat képviselve, mégis egymás munkáját inspirálva készítették el ruháikat és táskáikat. A két szemléletet ötvözve alakították ki a ruha és a hozzá illő táska kombinációt, hiszen mindketten vallják, hogy a ruha és a táska közötti összhang adja meg a végső stílust. A közös munka, tervezés, együttgondolkodás végeredményeként készült el az anyaghasználatban meg nem alkuvó, hagyományos és szokatlan formák párosításával kombinált egyedi kollekció.
A bemutatott ruhákon a Suttogora jellemző Haut Couture különlegesség, a szalaghímzés ugyanúgy fellelhető, mint a sima és a rusztikus felületű anyagok párosítása, mely optikai játékot ad az öltözetnek. A bátor anyaghasználat: a taft, organza, tüll, muszlin, rugalmas bársony, kordbársony, csipke és a flitteres műszőr teszi a ruhákat igazán érdekessé. Mindegyik ruhát egytől-egyig a kézimunka, a sok hímzés, a női vonalakat kihangsúlyozó szabásvonal és a gondos kidolgozás jellemzi. A ruha nem csak egy darab textil, önálló élete van abban a pillanatban, amint az a viselőjével összhangba kerül. Ennek az összhangnak a megteremtése az, amit feladatomnak tekintek – mondja Eszter.
A felvonultatott ELEGANNIE táskák kifejezetten a ruhák mellé készültek. A merész formák, méretek, színek, anyagok mind-mind tervezőjük kreativitásáról árulkodnak. A muff jellegű, a boríték, a henger alakú, az „A” vonalú extra szabású, a klasszikus vonalvezetésű táskák mind formájukkal; mind a textilbőr, a vékony szövet, a mikrokord, a cordura, a műszőr anyag kombinációjukkal illeszkednek a ruhák stílusához. Annamária szerint egy táska sok mindent elárul a tulajdonosáról. Nyitott szemmel járok a világban, folyamatosan keresem az összefüggéseket, vajon miért éppen olyan az a táska a hölgyek oldalán, amilyen. Célom, hogy ismerve a leendő tulajdonost kitaláljam, mi az, ami illik hozzá, mi az, ami az egyéniségét kiegészítheti, megmutatja, ha táskáimat viseli – mondja Annamária.
A Q. A. S., a klasszikus, „boldog békeidők” jellegzetességeivel és a modern, korszerű stílusjegyek keveredésével kíván hátteret nyújtani a művészek és alkotók számára, munkásságuk bemutatásához. Teret kíván adni az egyénileg már évek óta a divat, az öltözködés, és a rokon szakmákban dolgozók munkáinak bemutatásához, és ügyfélkörük bővítéséhez.
|
Kék és zöld |
|
Kék az ég és zöld a fű. Kék a tenger. Meg persze zöld is. Nem véletlen, hogy ezek a nyár kedvenc színei, hiszen a természet közelsége, a szabadság-érzés mindannyiunkban benne él. Érdekes párhuzam, hogy vajon öltözködésnél hogy is állunk ezekkel a színekkel. Kék- és zöldszeműek nyilván előnyben, hiszen ki nem figyelt volna még fel arra, hogy egy előnyös árnyalatot választva még élénkebb, csillogóbb lehet az a tekintet. A kék egyébként is nyugalmat, biztonságot áraszt, míg a zöld harmóniát, fejlődést. Állítólag a zöld szín a legpihentetőbb szín szemünk számára.
Nos, az idei nyár divatja hódol ennek a trendnek. A kék visszatérő, állandó elem, hiszen hogy is lehetne meg nyár matrózcsíkos, tengerparti öltözetek nélkül, a sötétkék pedig évek óta méltóképpen őrzi előkelő helyét a divatban, de idén mindehhez hozzátársult a türkizek, smaragdok, pisztáciák, fűzöldek hosszú sora. Nyári ruhák, blézerek, sortok, férfiingek – mind-mind felkeltették idén az a vevők érdeklődését. „Nem gondoltuk volna, hogy ilyen sikere lesz idén ennek a színnek – árulja el Schaller Marianna, aki persze a trendeket követve pontosan tudta, hogy az idei divatmárkák intenzíven használni fogják ezeket a színeket. – „Nagyon sok zöld férfinadrágot adtunk el például, a legkülönbözőbb zöld színekben, és a legtöbb vásárlónk például kék kockás inggel is párosította, ami remek összhangot kelt. Persze sokan a merészebb színekhez is nyúlnak, de mi itt az üzletünkben igyekszünk olyan összeállításokkal is segíteni a tanácstalan vásárlókat, amelyeket talán maguktól nem kombinálnának össze. A hölgyek zöld-választása talán kevésbé meglepő, de az is érdekes, hogy milyen sok embernek jól áll ez a szín, harmonizál hajszínnel, szemszínnel, és a napsütötte bőrrel is.”
A kéket és a zöldet sokan olyan ellentét-párnak tartják, mint a kutya és a macska összeférhetetlenségét. Nos, míg többnyire ez utóbbi sem igaz, hiszen a kutyák és a macskák is remekül meg tudnak férni egymás mellett, így a kék és a zöld harmóniája is attól függ, hogy milyen kék és milyen zöld társul egy adott öltözéken, vagy akár egy adott ruhadarabon belül. A Marianna Boutique kínálatában, ahol számos minőségi világmárka megtalálható, hibátlan ízléssel sorakoznak egymás mellett a ruhadarabok, amelyek megfelelnek az idei nyár elvárásainak, és amelyek közül öröm választani akár hétköznapi, akár alkalmi viseletet. Ha valaki pedig beleszédülne a kínálatba és tanácstalanul távozna, otthon még mindig átböngészheti a webshopban a kollekciókat, és kényelmesen, a fotelből is lehet vásárolni. Hogy a nyaraláson, a nyári esküvőkön vagy szabadtéri színházi előadásokon, de még az átlagos napokon is kiragyogjunk a szürkeségből. Ahogy Marianna is tanácsolja, merjünk színeket viselni, néha lépjünk ki öltözködés terén is a komfortzónából, és érezzük jól magunkat az idei nyár ragyogó kék és zöld színeiben! www.mariannaboutique.hu
|
oldalak: 1 2 3 4
Összesen cikk található ebben a rovatban
|