Miért van az, hogy egy finom desszerttől sokkal jobban érezzük magunkat? És miért van az, hogy ha „degeszre ettük magunkat”, még akkor is jut hely egy finom nyalánkságnak?
Az ősz közeledtével és a napsütéses órák számának csökkenésével egyre inkább szükségünk van a testet és lelket egyaránt kényeztető ízletes, ugyanakkor könnyű édességek fogyasztására. Ezért a Sole-Mizo Zrt. szeptembertől Mizo Krémkaland néven bővíti desszert termékeinek portfólióját. A termékpaletta bővülésének célja, hogy a vásárlók még szélesebb kínálatból választhassák ki az ízlésüknek, hangulatuknak vagy az éppen aktuális napszaknak megfelelő hűtött finomságot.
„A Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole- Mizo Zrt. folyamatosan fejleszti és bővíti termékkínálatát, melyet minden esetben a fogyasztói igények gondos és széleskörű felmérése előz meg. Fontos hogy a termékek változatos ízekben és többféle kiszerelésben is kaphatóak, így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb formát. A Krémkaland fantázianevű termékek bevezetésének célja az volt, hogy a Mizo márka immár ne csak a tejalapú alaptermékek, hanem a hűtött desszertek kategóriájában is meghatározó piaci szereplőjévé váljon”- mondta Szilágyi László, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatója.
Így készül az igazi görög joghurt
A MIZO Görög joghurtjai, az eredeti irányelv szerint, innovatív technológia segítségével készültek. „A tradicionális görög joghurt úgy készül, hogy a kész joghurtot átszűrik, eltávolítják a savót. Az eredmény egy sűrű állagú joghurt lesz, amely a hagyományos joghurthoz képest kétszer annyi fehérjét tartalmaz. A krémes, sűrű állomány a magas fehérjetartalomnak, nem a magas zsírtartalomnak köszönhető. A MIZO görög joghurtjai a hagyományos gyümölcsjoghurtokhoz képest kétszer több fehérjét tartalmaznak, azonban alacsony, mindösszesen 0,2%-os zsírtartalommal rendelkeznek. Mivel a magas fehérjetartalom hozzájárul izomzatunk felépítéséhez, valamint az éhségérzetet csökkenti, ezért a MIZO görög joghurtjait nem csak desszertként, hanem főétkezések között is bátran ajánljuk”- emelte ki Szilágyi László.
A desszertpiacon tervezett térhódítással a vállalat a görög joghurtok mellett gyümölcsjoghurtokkal és pudingokkal is bővítette portfólióját. A Gyümölcsjoghurt mediterrán és trópusi gyümölcsös friss ízekben kerül a polcokra. A minőségi joghurt egzotikus gyümölcsökkel keveredve igazán különleges íz élménnyel ajándékozza meg a hűtött finomságok kedvelőit. A pudingok pedig magas, 82%-os tejtartalommal és valódi csokoládé valamint vanília felhasználásával készülnek.