Növényi alapú hatóanyagokkal készült, saját márkás hajápoló termékek bevezetésével is ünnepli ötéves fennállásának jubileumát a BioHair.
2015. fontos mérföldkő a márka életében. A megfizethető árakon, időpontfoglalás nélkül elérhető, magas színvonalú szolgáltatásairól ismert BioHair franchise hálózat sok újdonsággal készült az 5 éves jubileumra.
A közönség már megismerhette a BioHair frizura, smink és gel lack kollekcióit, amelyeknek alapja a négy évszaknak megfelelő 4 nőtípus lett. Ezek színvilágát úgy alakították ki, hogy a tavasz, nyár, ősz és a tél típusú hölgyek is megtalálják a kollekció hozzájuk leginkább illő kompozícióit. Áprilistól érhetők el a bio hajvágó szalonok polcain a márka otthon használatos termékei, a parabén és GMO mentes zöldalma balzsam, illetve a gránátalma, kiwi, narancs és zöldalma samponok. Ezek az év minden napján lehetővé teszik a természetes hajápolást az otthonokban is.
A fodrászszalon-hálózat induló koncepciója - időpontfoglalás nélküli magas színvonalú szolgáltatás elérhető árakon - olyan sikeresnek bizonyult, hogy már az indulás napján közel félszáz vendég távozott elégedetten az első szalonból, amelyet rövid időn belül 41 újabb egység nyitása követett szerte az országban. Ezekben pár éve vezették be a bejelentkezést szintén nem igénylő expressz manikűr és kozmetikai szolgáltatásokat, majd az ammóniamentes, gőzburás hajfestést, amelynek ideje mindössze 8 perc.
Az 5. születésnap alkalmából a BioHair kollekciós versenyt hirdetett dolgozói között, akik fotópályázaton indulhattak munkáikkal. A legjobb húsz frizurát, öt sminket és öt manikűrt egy látványos show keretében, a születésnapi gálán mutatták be március utolsó hétvégéjén. A legjobb munkák elkészítői értékes nyereményekkel gazdagodtak, a fődíj egy londoni szakmai út és egy kétnapos csapatépítő tréning volt.
További információk a szalonokban és a BioHair honlapján http://biohajvagoszalon.hu/ is találhatók