napja 
 

Nem merünk színeket használni (Szépség - Lakás)
Nem merünk színeket használni

Nem merünk színeket használni – állítja Herczeg Zoltán. Az extrém stílusáról és ízléséről ismert divattervező a Trilak festékgyár éves értékelőjén mesélt arról, hogy az Oroszlán jegy szülöttjeként lakását pirosra és narancssárgára festette, majd egy tengeren, vitorlázással töltött hét után átváltott a zöldre. „Öltönyeink, kosztümjeink szürkék, a falakat meg fehérre festjük. Külföldön sokkal bátrabban nyúlnak a színekhez, akár öltözködésről, akár lakásfestésről, vagy a bútorok kiválasztásáról van szó.”

Úgy tűnik azonban, hogy változóban a magyarok ízlése is - képünkön egy Dohány utcai tűzfal látható -, mert a Trilak festékgyár a válság ellenére tudja tartani vezető pozícióját. A festékpiaci eladások mintegy 25%-kal csökkentek az elmúlt három évben, a több mint százéves múltra visszatekintő Trilak Festékgyártó viszont nem csupán tartani, hanem erősíteni is tudta piacvezető szerepét.  Évértékelő sajtótájékoztatóján a cégcsoport vezetősége nem titkolta, mivel tudta válságban is növelni forgalmát. Jelenleg a festékfogyasztás volumenét 40,1%-ban Trilak termékek adják, vagyis majdnem minden második vásárló, a Trilak portfóliójából választ magának festéket. A piaci részesedés növekedése egyrészt maguknak az erős, olyan hagyományokkal rendelkező, Superbrands és Magyarbrands díjakkal egyaránt kitűntetett márkaneveknek tudható be, mint a Héra, a Trinát vagy a Lazurán. A hagyományok tisztelete mellett persze a beruházásoknak is fontos szerep jut. A termékfejlesztés során egyébként mindig figyelemmel kísérik az aktuális színtrendeket is, hogy a divatnak megfelelő árnyalatokkal jelenhessenek meg piacon. Ugyanakkor a cég a Trilak Stúdió bolthálózat létrehozásával a nehéz gazdasági körülmények között olyan támogatási lehetőséget ajánlott a magyar kereskedőknek, ami biztosíthatta számukra a talpon maradást, megerősödést, a festők továbbképzését pedig egy ingyenes, moduláris rendszerben vállalta fel- hangsúlyozta Raskó Attila, a Trilak Festékgyártó Kft. marketingigazgatója.

 
<<< visszalépés
Jelenleg 2 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat