Ezt a mondatot nagyon sokan ismerik és magukévá is teszik. Ez a drogerie markt filozófiája, amivel a vásárlók igényeit szolgálják ki.
Kinek is szól ez a filozófia? Korosztályt tekintve a gyermekektől a nyugdíjasig, mindenkinek.
Több mint 13 ezer kisiskolás küldte be a Mosolygó fogacskák rajzpályázatra alkotását. A fődíj, az egész napos fogászati szűrés tCsonkahegyháton adták át a Gárdonyi Géza és Szegi Suli Általános Iskolában, ahol az első osztályosok mellett a teljes alsó évfolyam fogászati ellenőrzése is megtörtént.
A vásárlók kedvelik a dm üzleteket, így néhány nehéz év után ismét felemelkedés várható.
A legerősebb termékek a dekorkozmetikai, szépségápolási cikkek.
Ne gondoljuk, hogy csak a női nem vásárol. A vásárlók legalább 10%-a férfi. Ők jönnek bevásárló listával, akciós pontot nem gyűjtenek, esetleg a gyerekesek. És jönnek a metró szexuális és retro szexuális, öntudatos vásárló férfiak is.
A nőknél a dm sajátmárkás termékei vezetnek mind a dekorkozmetikában, mind a szépségápolásban. Szintén vezető termék mindkét nem esetében a parfüm, de – természetesen – az egyéb cikkek is népszerűek.
Valamint népszerű az akciós pontgyűjtés, az ajándékkártya, és nyereményjátékok is.
Amiért szeretem a dm-et: nagy választék, jó ár, és itt vagyok önmagam, itt vásárolok.