napja 
 

Itt vagyok önmagam, itt vásárolok (Szépség - Kozmetika)
Itt vagyok önmagam, itt vásárolok

Ezt a mondatot nagyon sokan ismerik és magukévá is teszik. Ez a drogerie markt filozófiája, amivel a vásárlók igényeit szolgálják ki.

Kinek is szól ez a filozófia? Korosztályt tekintve a gyermekektől a nyugdíjasig, mindenkinek.

Több mint 13 ezer kisiskolás küldte be a Mosolygó fogacskák rajzpályázatra alkotását. A fődíj, az egész napos fogászati szűrés tCsonkahegyháton adták át a Gárdonyi Géza és Szegi Suli Általános Iskolában, ahol az első osztályosok mellett a teljes alsó évfolyam fogászati ellenőrzése is megtörtént.

A vásárlók kedvelik a dm üzleteket, így néhány nehéz év után ismét felemelkedés várható.

A legerősebb termékek a dekorkozmetikai, szépségápolási cikkek.

Ne gondoljuk, hogy csak a női nem vásárol. A vásárlók legalább 10%-a férfi. Ők jönnek bevásárló listával, akciós pontot nem gyűjtenek, esetleg a gyerekesek. És jönnek a metró szexuális és retro szexuális, öntudatos vásárló férfiak is.

A nőknél a dm sajátmárkás termékei vezetnek mind a dekorkozmetikában, mind a szépségápolásban. Szintén vezető termék mindkét nem esetében a parfüm,  de – természetesen – az egyéb cikkek is népszerűek.

Valamint népszerű az akciós pontgyűjtés, az ajándékkártya, és nyereményjátékok is.

Amiért szeretem a dm-et: nagy választék, jó ár, és itt vagyok önmagam, itt vásárolok.

 

 
<<< visszalépés
Jelenleg 1 olvasó böngészik a portálon
  Rólunk Kapcsolat